סדנאות בישול ואירוח יפני

בקוקשי – הבועה היפנית מתקיימים מפגשים ייחודיים בהם הדגש הוא על החוויה האותנטית. הסדנאות אישיות ומותאמות לזוג ועד קבוצה של שבעה – שמונה איש.

מזה שנים מתארחים בקוקשי אורחים צעירים ומבוגרים, זוגות, משפחות, קבוצות של חברים או קולגות לעבודה.

מהרגע בו נכנסים אורחיי אל הבועה היפנית הם חולצים נעליים במנהג יפן, נועלים נעלי בית אישיות, יושבים בחדר היפני ושותים תה יפני משובח, נהנים ממראה הגן הקטן, אותו יצרתי בהשראת הגנים ביפן.
לאחר מפגש הכרות בחדר היפני עוברים אורחיי למטבח ואנו מכינים יחד ארוחה יפנית מסורתית.

במהלך ההכנה מתוודעים האורחים למגוון שיטות בישול והכנה יסודיות במטבח היפני, לאחר ההתנסות המשותפת יוכלו ליישם ולהכין בעצמם את המתכונים אותם יקבלו במייל לאחר הסדנה.

במהלך ההכנה והטעימות במטבח מתוודעים המשתתפים למוצרי היסוד במטבח היפני, אופני הכנה של מגוון המנות בתפריט, טיפים של עקרת הבית היפנית והכל מתובל בהרבה ידע מעשיר ומסקרן.

את המאכלים שהכנו נגיש באופן יצירתי ואסתטי בכלים מיוחדים מאוסף הבית.

זה הזמן לבטא את היצירתיות והמשיכה ליופי, ביפן האסתטיקה היא ערך חשוב בפני עצמו שבא לידי ביטוי בכל תחום.
כאשר האוכל מוגש באופן אסתטי הלב מתרחב וההנאה מהארוחה גדולה יותר. אורחיי מוזמנים לאכול בכלים מיוחדים, חלקם נאספו במשך השנים, חלקם נוצרו על ידי.

את הארוחה סועדים בחדר היפני המשקיף לגן זן קטן, תוך שתיית סאקה – יין אורז יפני, בירה יפנית סיפורים אודות יפן הן ברמה האקדמית והן בפן האישי, כל מפגש מביא איתו סיפורים חדשות ודיונים מעניינים.

הרעיון בקוקשי הוא להכנס לבועה היפנית בה כל החושים מרגישים יפן, בריחות ובצלילים, במראה ובטעמים.

רוצים לדעת עוד?
מוזמנים להתקשר 054-3101267 או למלא פרטים כאן ואחזור אליכם בהקדם:

החוויה אצל טל הייתה יוצאת דופן. לכמה שעות הרגשתי שנחתתי ביפן. הצלחתי להכיר מעט מהתרבות, המנהגים, האוכל, הציור, והכל באווירה נעימה ורגועה, מוזיקה וסיפוריה המעניינים של טל.
בהחלט מומלץ ושובר שגרה!

טליה

טל, האירוח שלך היה מדהים, היה לי כיף מהרגע שדרכה כף רגלי בביתך ועד הרבה אחרי. המקצועיות, הידע וההבנה תרמו כלכך הרבה לחווית ההכנה. הרצון שלך לשתף בידע הזה והסובלנות שלך היא כל מה שצריך בשביל להחדיר קצת יפנית בישראלים.

תודה על הכל מומלץ בחום!

משה

ממליצה בחום על טל, מארחת מקצועית, נעימה ומרתקת. זוהי לא רק סדנת בישול, אלא חוויה יפנית מדהימה.

הילה